nawigacja 

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 

budżet Działalnść lobbingowa Dziennik Urzędowy fundusze strukturalne kierownictwo kontakt leki majątek Minister Zdrowia MZ Narodowy Fundusz Zdrowia NFZ ogłoszenia Podsekretarz Stanu praca Program prac legislacyjnych projekt przetarg recepta refundacja refundowane regulamin rozporządzenie Sekretarz Stanu statut Świadczenia gwarantowane Świadczenia wysokospecjalistyczne zamówienia publiczne zdrowie

   Zamówienia publiczne 
 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym Nr MZ-AGZ-270-5595/JP/12 + Wyjaśnienia do SIWZ + Ogłoszenie o wyniku postępowania



Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń w obiektach Ministerstwa Zdrowia w Warszawie przy ul. Miodowej 15, ul. Długiej 38/40
– przetarg nieograniczony








Ogłoszenie → 21.02.2012 r.
- w formacie *pdf

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
- formacie *html

Wyjaśnienia do SIWZ
- formacie *pdf (z dnia 23 lutego 2012 r.)

Wyjaśnienia do SIWZ
- formacie *pdf (z dnia 27 lutego 2012 r.)

Ogłoszenie o wyniku postępowania
- formacie *pdf





Wersja do drukuPowrót


Data utworzenia:
       2012-02-21
Data publikacji:
       2012-02-21
Opublikowany przez: Małgorzata Woźniak-Juhre
Data ostatniej zmiany:
       2012-03-09
Ostatnio zmieniony przez:
       Marlena Woźniak

Pokaż rejestr zmian


Schowaj rejestr zmian
Data modyfikacji Modyfikowany przez Akcja
2012-03-09Marlena Woźniak Ogłoszenie o wyniku postępowania
2012-02-27Marlena Woźniak Dodano Wyjaśnienia do SIWZ z dnia 27 lutego 2012 r.
2012-02-23Małgorzata Woźniak-Juhre Dodanie Wyjaśnienia do SIWZ
2012-02-21Małgorzata Woźniak-Juhre Utworzenie wpisu

Statystyka strony: 3288 wizyt

 
 

Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej jest udostępniania na wniosek.

Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniana w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.

Biuletyn Informacji Publicznej
 
2001-2019 © by Ministerstwo Zdrowia.