|
Specjalista w Wydziale Kontroli w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg

Nr ogłoszenia: 150461
|
poz. 1315 |
MINISTERSTWO ZDROWIA w WARSZAWIE
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalisty w Wydziale Kontroli w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
|
przeprowadzanie kontroli w jednostkach ochrony zdrowia na terenie Polski, w szczególności w jednostkach podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia,
|
-
|
udział w pracach zespołu kontrolnego oraz prowadzenie dokumentacji zespołu,
|
-
|
przygotowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, stanowisk do wniesionych zastrzeżeń, wystąpień pokontrolnych i sprawozdań z kontroli, w tym formułowanie propozycji zaleceń pokontrolnych,
|
-
|
opracowywanie zbiorczych dokumentów analitycznych na podstawie ustaleń kontroli,
|
-
|
przygotowywanie bieżącej korespondencji dotyczącej prowadzonych kontroli.
|
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z częstym odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie kraju; |
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40; pokój znajduje się na II piętrze; w budynku brak windy, drzwi odpowiedniej szerokości; dodatkową barierę stanowią wąskie korytarze z progami; podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich istnieje jedynie z podwórza na parter; |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
-
|
wykształcenie: wyższe prawnicze,
|
-
|
znajomość powszechnie uznawanych standardów i metod kontroli,
|
-
|
znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,
|
-
|
znajomość funkcjonowania administracji publicznej,
|
-
|
znajomość ustawy o działalności leczniczej,
|
-
|
znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
|
-
|
znajomość ustawy o Radzie Ministrów,
|
-
|
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, zamówień publicznych,
|
-
|
dobrze rozwinięte zdolności analityczne,
|
-
|
komunikatywność.
|
wymagania dodatkowe:
-
|
doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kontrolą,
|
-
|
doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
|
-
|
dobra znajomość funkcjonowania systemu ochrony zdrowia,
|
-
|
dobra znajomość przepisów w zakresie funkcjonowania systemu ochrony zdrowia,
|
-
|
umiejętność dobrego zarządzania czasem pracy,
|
-
|
skrupulatność proceduralna, dokładność,
|
-
|
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
|
życiorys i list motywacyjny,
|
-
|
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
|
-
|
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
|
-
|
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
|
-
|
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
|
-
|
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
|
-
|
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
|
-
|
kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
|
-
|
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www2.mz.gov.pl; Ogłoszenia i komunikaty; Praca.
|
Dokumenty należy składać lub przesyłać do dnia 05.04.2013 roku pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia
Biuro Kadr
ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa
z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Kontroli w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg”
Inne informacje:
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www2.mz.gov.pl; Ogłoszenia i komunikaty; Praca.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
- w Departamencie nadzoru, Kontroli i Skarg (22) 53-00-240,
- w Biurze Kadr (22) 63-49-521.

Data utworzenia:
2013-03-21 |
|
Data publikacji: 2013-03-22 |
Opublikowany przez: Marlena Woźniak |
Pokaż rejestr zmian
Schowaj rejestr zmian |
Data modyfikacji |
Modyfikowany przez |
Akcja |
2013-03-21 | Marlena Woźniak | Utworzenie wpisu |
Statystyka strony: 1476 wizyt
| |