nawigacja 

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 

budżet Działalnść lobbingowa Dziennik Urzędowy fundusze strukturalne kierownictwo kontakt leki majątek Minister Zdrowia MZ Narodowy Fundusz Zdrowia NFZ ogłoszenia Podsekretarz Stanu praca Program prac legislacyjnych projekt przetarg recepta refundacja refundowane regulamin rozporządzenie Sekretarz Stanu statut Świadczenia gwarantowane Świadczenia wysokospecjalistyczne zamówienia publiczne zdrowie

   Dziennik rejestru zmian 
 

Specjalista w Wydziale Kontroli w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg



Nr ogłoszenia: 150461

poz. 1315



MINISTERSTWO ZDROWIA w WARSZAWIE
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalisty w Wydziale Kontroli w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg
Liczba lub wymiar etatu: 1


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli w jednostkach ochrony zdrowia na terenie Polski, w szczególności w jednostkach podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia,
- udział w pracach zespołu kontrolnego oraz prowadzenie dokumentacji zespołu,
- przygotowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, stanowisk do wniesionych zastrzeżeń, wystąpień pokontrolnych i sprawozdań z kontroli, w tym formułowanie propozycji zaleceń pokontrolnych,
- opracowywanie zbiorczych dokumentów analitycznych na podstawie ustaleń kontroli,
- przygotowywanie bieżącej korespondencji dotyczącej prowadzonych kontroli.

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z częstym odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie kraju;

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40; pokój znajduje się na II piętrze; w budynku brak windy, drzwi odpowiedniej szerokości; dodatkową barierę stanowią wąskie korytarze z progami; podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich istnieje jedynie z podwórza na parter;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

- wykształcenie: wyższe prawnicze,
- znajomość powszechnie uznawanych standardów i metod kontroli,
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,
- znajomość funkcjonowania administracji publicznej,
- znajomość ustawy o działalności leczniczej,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o Radzie Ministrów,
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, zamówień publicznych,
- dobrze rozwinięte zdolności analityczne,
- komunikatywność.

wymagania dodatkowe:

- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kontrolą,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- dobra znajomość funkcjonowania systemu ochrony zdrowia,
- dobra znajomość przepisów w zakresie funkcjonowania systemu ochrony zdrowia,
- umiejętność dobrego zarządzania czasem pracy,
- skrupulatność proceduralna, dokładność,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www2.mz.gov.pl; Ogłoszenia i komunikaty; Praca.

Dokumenty należy składać lub przesyłać do dnia 05.04.2013 roku pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia
Biuro Kadr
ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa

z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Kontroli w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg”

Inne informacje:
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www2.mz.gov.pl; Ogłoszenia i komunikaty; Praca.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
- w Departamencie nadzoru, Kontroli i Skarg (22) 53-00-240,
- w Biurze Kadr (22) 63-49-521.





Wersja do drukuPowrót


Data utworzenia:
       2013-03-21
Data publikacji:
       2013-03-22
Opublikowany przez: Marlena Woźniak

Pokaż rejestr zmian


Schowaj rejestr zmian
Data modyfikacji Modyfikowany przez Akcja
2013-03-21Marlena Woźniak Utworzenie wpisu

Statystyka strony: 1441 wizyt

 
 

Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej jest udostępniania na wniosek.

Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniana w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.

Biuletyn Informacji Publicznej
 
2001-2019 © by Ministerstwo Zdrowia.