|  | | Dziennik rejestru zmian | |
 |  |
|
Zastępca Dyrektora Departamentu Analiz i Strategii 
Nr ogłoszenia: 1763
|
poz. 1333 |
MINISTERSTWO ZDROWIA w WARSZAWIE
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
Zastępca Dyrektora Departamentu Analiz i Strategii
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•
|
opiniowanie projektów tekstów regulacyjnych i ocen skutków kluczowych regulacji przygotowywanych w komórkach organizacyjnych, |
•
|
tworzenie i obsługa narzędzi analitycznych umożliwiających ocenę wybranych procesów, w tym skutków dokonywanej lub potencjalnej interwencji publicznej w różnych perspektywach czasowych, |
•
|
przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi diagnoz i ocen w ramach opracowywanych przez Ministerstwo dokumentów programowych, strategii i programów, |
•
|
sporządzanie analiz i opracowań dotyczących sytuacji w systemie ochrony zdrowia, |
•
|
prowadzenie prac badawczych, opracowywanie prognoz dla działu administracji rządowej - zdrowie, inicjowanie i współrealizowanie projektów badawczych i rozwojowych w obszarze Ministerstwa, |
•
|
zapewnienie Ministrowi oraz innym członkom Kierownictwa Ministerstwa bieżących i okresowych informacji o wynikach badań społecznych związanych tematycznie z realizacją zadań Ministerstwa, |
•
|
przygotowywanie lub zlecanie, w zależności od potrzeb, analiz, prognoz, koncepcji i ocen związanych z programowaniem prac Ministerstwa na potrzeby Ministra oraz innych członków Kierownictwa Ministerstwa.
|
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca administracyjno-biurowa przy komputerze, nadzór nad pracą pracowników departamentu oraz odpowiedzialność za realizację zadań, a także konieczność podejmowania decyzji wymusza pracę w stanie koncentracji i obciążenia psychicznego; reprezentowanie urzędu na zewnątrz; dyspozycyjność;
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
narzędzia i materiały pracy: stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym na I piętrze, obsługa urządzeń biurowych, w tym komputer z monitorem ekranowym; oświetlenie naturalne i elektryczne;
bariery architektoniczne – możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – brak wind;
pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na parterze w budynku „B” i „C”;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy wynikające z przepisów ustaw oraz zgodnie z opisem stanowiska pracy:
niezbędne:
•
|
wykształcenie: wyższe magisterskie o profilu ekonomicznym, |
•
|
co najmniej trzyletni staż pracy, w tym co najmniej roczny na stanowisku kierowniczym lub dwuletni na stanowisku samodzielnym, w jednostkach sektora finansów publicznych, |
•
|
bardzo dobra znajomość funkcjonowania systemu ochrony zdrowia, |
•
|
bardzo dobra znajomość ustawy o działalności leczniczej oraz ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, |
•
|
znajomość ustawy o finansach publicznych, |
•
|
znajomość funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, |
•
|
praktyczna znajomość zagadnień z zakresu analiz statystycznych, |
•
|
wiedza z zakresu makroekonomii, |
•
|
znajomość metod statystycznych wykorzystywanych do analizy zagadnień demograficznych oraz ekonomicznych, |
•
|
znajomość metod ilościowych i procesów prognostycznych, |
•
|
praktyczna znajomość tworzenia aktów prawnych z uwzględnieniem testów regulacyjnych, |
•
|
poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „TAJNE” lub zgoda na poddanie się procedurze uzyskania tego poświadczenia bezpieczeństwa, |
•
|
umiejętność kierowania zespołem pracowniczym, |
•
|
umiejętność analizy procesów, dokonywania ich oceny, wypracowywania i prezentacji własnego stanowiska, |
•
|
umiejętność skutecznego komunikowania się.
|
pożądane:
•
|
doświadczenie w obszarze analiz i prognoz, |
•
|
doświadczenie zawodowe w administracji rządowej, |
•
|
znajomość programów do analizy statystycznej i modelowania.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•
|
życiorys, |
•
|
list motywacyjny, |
•
|
kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, |
•
|
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, |
•
|
kopie dokumentów potwierdzających co najmniej trzyletni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy na stanowisku kierowniczym lub dwuletni na stanowisku samodzielnym, w jednostkach sektora finansów publicznych, |
•
|
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, |
•
|
oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, |
•
|
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, |
•
|
oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, |
•
|
oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425 z późn. zm.) - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r., |
•
|
kopia dokumentu potwierdzającego poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „TAJNE” lub zgoda na poddanie się procedurze uzyskania tego poświadczenia bezpieczeństwa, |
•
|
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www2.mz.gov.pl; Ogłoszenia i komunikaty; Praca.
|
Inne dokumenty i oświadczenia:
•
|
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów, |
•
|
kopia świadectwa potwierdzającego kwalifikacje do pracy na wysokim stanowisku państwowym (osoby, do których ma zastosowanie art. 202 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej), |
•
|
oświadczenie o osiągnięciu miejsca uprawniającego do mianowania w wyniku postępowania kwalifikacyjnego dla pracowników s. c. ubiegających się o mianowanie w s. c. przeprowadzonego na podstawie ustawy z 24.08.2006 r. o s. c. (osoby, do których ma zastosowanie art. 202 ustawy z 21.11.2008 o s. c.), |
•
|
kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
|
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1:
|
weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
|
etap 2:
|
test wiedzy merytorycznej, warunkiem zakwalifikowania do trzeciego etapu naboru jest uzyskanie co najmniej 60% prawidłowych odpowiedzi na pytania testowe, |
etap 3:
|
rozmowa kwalifikacyjna, w tym badanie kompetencji kierowniczych (nie dotyczy osób zwolnionych, zgodnie z art. 202 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej).
|
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 09.05.2013 roku pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia,
Biuro Kadr
ul. Miodowa 15, 00 –952 Warszawa
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu Analiz i Strategii”.
Inne informacje:
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
Wzór oświadczenia lustracyjnego stanowi załącznik nr 1a do ustawy i należy dołączyć go w zamkniętej i opisanej kopercie.
Wzór informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego stanowi załącznik nr 2a do ustawy.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (22) 63-49-521.

Data utworzenia:
2013-04-26 |
|
Data publikacji: 2013-04-29 |
Opublikowany przez: Monika Latoszek |
Pokaż rejestr zmian
Schowaj rejestr zmian |
Data modyfikacji |
Modyfikowany przez |
Akcja |
2013-04-26 | Monika Latoszek | Utworzenie wpisu |
Statystyka strony: 1703 wizyt
| |
|