|  | | Dziennik rejestru zmian | |
 |  |
|
Główny specjalista w Wydziale Kontroli Wewnętrznej w Biurze Dyrektora Generalnego 
nr ogłoszenia: 153361 poz. 1369
MINISTERSTWO ZDROWIA W WARSZAWIE
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
głównego specjalisty w Wydziale Kontroli Wewnętrznej
w Biurze Dyrektora Generalnego
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•
|
prowadzenie w urzędzie kontroli wewnętrznych (planowych i doraźnych) oraz postępowań wyjaśniających w sprawie skarg i wniosków - w celu uzyskania aktualnej informacji odnośnie stanu rzeczywistego w porównaniu ze stanem docelowym,
|
•
|
przygotowanie propozycji wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz analiza przyczyn stanowiących podstawę tych wystąpień w celu wskazania ewentualnych nieprawidłowości w działalności urzędu i możliwości wyeliminowania ich występowania, oraz monitorowanie stan realizacji wniosków pokontrolnych w celu dostarczenia Dyrektorowi Generalnemu aktualnej informacji o realizacji wniosków i zaleceń,
|
•
|
uczestnictwo w koordynacji spraw dotyczących kontroli działalności Ministerstwa prowadzonych przez podmioty inne niż Najwyższa Izba Kontroli oraz monitorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych w tym zakresie,
|
•
|
wykonywanie zadań związanych z monitorowaniem realizacji przez komórki organizacyjne Ministerstwa zaleceń wynikających z przeprowadzanych audytów wewnętrznych - w obszarze spraw nadzorowanych przez Dyrektora Generalnego,
|
•
|
udział w opracowywaniu rocznych planów kontroli wewnętrznych,
|
•
|
udział w opracowywaniu rocznych i okresowych sprawozdań z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych, postępowań wyjaśniających oraz rozpatrywanych skarg i wniosków skierowanych do Biura,
|
•
|
uczestnictwo w rozpowszechnianiu osiągniętych wyników walki z oszustwami i korupcją w systemie ochrony zdrowia pomiędzy państwami członkowskimi Europejskiej Sieci do spraw Oszustw i Korupcji w Ochronie Zdrowia (EHFCN),
|
•
|
uczestnictwo w rozwijaniu systemu przepływu informacji dotyczącego rodzajów i metod działalności związanej z oszustwami i korupcją w ochronie zdrowia.
|
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
•
|
stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na pierwszym piętrze,
|
•
|
podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
|
•
|
większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
|
•
|
obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,
|
•
|
zagraniczne podróże służbowe.
|
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Ministerstwo Zdrowia zajmuje kompleks dwóch piętrowych budynków: gmach główny przy ul. Miodowej 15. Budynki te wraz z przyległym terenem wpisane są do rejestru zabytków. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e:
•
|
wykształcenie: wyższe magisterskie,
|
•
|
3 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z kontrolą lub audytem wewnętrznym,
|
•
|
znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
|
•
|
znajomość zagadnień związanych z kontrolą i audytem wewnętrznym, kontrolą zarządczą,
|
•
|
znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, zamówień publicznych,
|
•
|
znajomość procedur administracyjnych,
|
•
|
umiejętność analitycznego myślenia.
|
wymagania dodatkowe:
•
|
studia podyplomowe z zakresu: prawa lub ekonomii lub zarządzania lub kontroli wewnętrznej lub audytu,
|
•
|
posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego, zgodnie z art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.),
|
•
|
poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych,
|
•
|
doświadczenie w zakresie systemów przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym,
|
•
|
umiejętność praktycznego stosowania prawa i redagowania pism.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•
|
życiorys i list motywacyjny,
|
•
|
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
|
•
|
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
|
•
|
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
|
•
|
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
|
•
|
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
|
•
|
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
|
•
|
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
|
•
|
kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego,
|
•
|
kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
|
•
|
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www2.mz.gov.pl; Ogłoszenia i komunikaty; Praca.
|
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 07.08.2013 roku pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia , Biuro Kadr
ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa
z dopiskiem: „główny specjalista w Wydziale Kontroli Wewnętrznej w Biurze Dyrektora Generalnego”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www2.mz.gov.pl; Ogłoszenia i komunikaty; Praca.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2006 r., nr 216 poz. 1584 z późn. zm.).
Po zakończonym procesie naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
w Biurze Dyrektora Generalnego (22) 63-49-652 lub w Biurze Kadr (22) 63-49-521.

Data utworzenia:
2013-07-24 |
|
Data publikacji: 2013-07-24 |
Opublikowany przez: Małgorzata Woźniak-Juhre |
Pokaż rejestr zmian
Schowaj rejestr zmian |
Data modyfikacji |
Modyfikowany przez |
Akcja |
2013-07-24 | Małgorzata Woźniak-Juhre | Utworzenie wpisu |
Statystyka strony: 1614 wizyt
| |
|