|
Radca prawny ds. obsługi prawnej w Biurze Dyrektora Generalnego 
nr ogłoszenia: 153360 poz. 1368
MINISTERSTWO ZDROWIA W WARSZAWIE
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
radcy prawnego ds. obsługi prawnej
w Biurze Dyrektora Generalnego
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•
|
zapewnienie obsługi prawnej w zakresie spraw pozostających we właściwości Biura Dyrektora Generalnego, poprzez świadczenie pomocy prawnej, w szczególności sporządzanie opinii prawnych, udzielanie porad prawnych, opracowywanie i opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów umów, porozumień oraz innych dokumentów, które wymagają parafy radcy prawnego,
|
•
|
sporządzanie ekspertyz i analiz z zakresu kompetencji Biura Dyrektora Generalnego w celu wyjaśnienia zagadnień prawnych związanych z zadaniami realizowanymi przez Biuro,
|
•
|
opracowywanie i opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych, projektów decyzji administracyjnych, projektów odpowiedzi do organów i podmiotów zewnętrznych w zakresie działalności Biura Dyrektora Generalnego,
|
•
|
opiniowanie pod względem prawno-redakcyjnym projektów aktów prawnych przygotowywanych w Biurze oraz projektów upoważnień i pełnomocnictw,
|
•
|
prowadzenie spraw przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi w charakterze pełnomocnika.
|
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
•
|
stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na pierwszym piętrze,
|
•
|
podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
|
•
|
większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
|
•
|
obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
|
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Ministerstwo Zdrowia zajmuje kompleks dwóch piętrowych budynków: gmach główny przy ul. Miodowej 15. Budynki te wraz z przyległym terenem wpisane są do rejestru zabytków. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e:
•
|
wykształcenie: wyższe prawnicze,
|
•
|
uprawnienia radcy prawnego – wpis na listę radców prawnych,
|
•
|
3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2 lata doświadczenia w administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą prawną,
|
•
|
znajomość przepisów z zakresu prawa finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa cywilnego,
|
•
|
znajomość zasad techniki prawodawczej,
|
•
|
umiejętność negocjacji,
|
•
|
umiejętność analitycznego myślenia.
|
wymagania dodatkowe:
•
|
studia podyplomowe w zakresie legislacji lub ukończona aplikacja legislacyjna,
|
•
|
wiedza systemowa z zakresu działu „zdrowie”,
|
•
|
poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej,
|
•
|
znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
|
•
|
roczne doświadczenie w pracy w administracji rządowej na stanowisku związanym
z obsługą prawną.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•
|
życiorys i list motywacyjny,
|
•
|
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
|
•
|
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
|
•
|
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
|
•
|
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
|
•
|
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
|
•
|
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
|
•
|
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
|
•
|
kopia uprawnień radcy prawnego,
|
•
|
kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
|
•
|
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www2.mz.gov.pl; Ogłoszenia i komunikaty; Praca.
|
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 07.08.2013 roku pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia
Biuro Kadr
ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa
z dopiskiem: „radca prawny w Biurze Dyrektora Generalnego”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www2.mz.gov.pl; Ogłoszenia i komunikaty; Praca.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2006 r., nr 216 poz. 1584 z późn. zm.).
Po zakończonym procesie naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów: w Biurze Dyrektora Generalnego (22) 63-49-652 lub w Biurze Kadr (22) 63-49-521.

Data utworzenia:
2013-07-24 |
|
Data publikacji: 2013-07-24 |
Opublikowany przez: Małgorzata Woźniak-Juhre |
Pokaż rejestr zmian
Schowaj rejestr zmian |
Data modyfikacji |
Modyfikowany przez |
Akcja |
2013-07-24 | Małgorzata Woźniak-Juhre | Utworzenie wpisu |
Słowa kluczowe: praca, ogłoszenia Statystyka strony: 1609 wizyt
| |