|  | | Dziennik rejestru zmian | |
 |  |
|
Starszy specjalista do spraw obsługi prawno-organizacyjnej w Wydziale Prawno-Organizacyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego

Nr ogłoszenia: 154340
|
poz. 1384 |
MINISTERSTWO ZDROWIA W WARSZAWIE
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista do spraw obsługi prawno-organizacyjnej w Wydziale
Prawno-Organizacyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
|
przygotowywanie projektów zarządzeń Dyrektora Generalnego w zakresie spraw będących
w kompetencjach Dyrektora Generalnego oraz zarządzeń Ministra regulujących kwestie organizacji Ministerstwa, a także opracowywanie propozycji procedur odnoszących się do określonych aspektów funkcjonowania Ministerstwa, w celu zapewnienia zgodnego
z prawem działania MZ,
|
-
|
opiniowanie projektów aktów prawnych w procesie uzgodnień wewnętrznych oraz międzyresortowych w celu przygotowania dla dyrektora Biura opinii zawierającej
w określonych przypadkach także propozycje zmian do proponowanych rozwiązań prawnych oraz uczestnictwo w posiedzeniach komisji uzgodnieniowych,
|
-
|
opiniowanie wniosków komórek organizacyjnych w sprawie zmiany ich struktury organizacyjnej, opiniowanie projektów wewnętrznych regulaminów organizacyjnych komórek organizacyjnych,
|
-
|
współuczestnictwo w koordynacji działań pracowników Ministerstwa wobec czynności podejmowanych przez podmioty wykonujące działalność lobbingową w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu procedury obowiązującej w MZ, jak również uczestniczenie
w spotkaniach z podmiotami prowadzącymi działalność lobbingową oraz sporządzanie notatek z ww. spotkań,
|
-
|
prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez Dyrektora Generalnego bezpośredniego nadzoru nad komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego wykonywania zadań (przygotowywanie analiz i opinii, w celu zapewnienia odpowiedniego jakościowo oraz terminowego załatwienia sprawy),
|
-
|
przygotowywanie dla Dyrektora Generalnego analiz, informacji i opinii w zakresie wybranych aspektów procedur decyzyjnych dotyczących funkcjonowania urzędu oraz
w sprawach zleconych przez Dyrektora Generalnego, a także przygotowywanie propozycji zmian procedur, w celu zapewnienia rzetelnej informacji odnośnie organizacji urzędu,
|
-
|
przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Ministra Zdrowia oraz Dyrektora Generalnego, przedkładanie ich do podpisu Ministra Zdrowia lub Dyrektora Generalnego w celu zapewnienia możliwości podejmowania czynności przez ustanowionych przez Ministra Zdrowia lub Dyrektora Generalnego pełnomocników,
|
-
|
przygotowywanie materiałów na stronę intranetową Ministerstwa w celu zapewnienia aktualnych informacji w zakresie działania Biura.
|
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
|
stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na pierwszym piętrze,
|
-
|
podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
|
-
|
większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
|
-
|
obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; |
|
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Ministerstwo Zdrowia zajmuje kompleks dwóch piętrowych budynków: gmach główny przy ul. Miodowej 15. Budynki te wraz z przyległym terenem wpisane są do rejestru zabytków. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach;
|
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e:
-
|
wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze,
|
-
|
3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą prawną lub legislacyjną,
|
-
|
znajomość regulacji dotyczących działalności lobbingowej,
|
-
|
znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej,
|
-
|
znajomość przepisów dotyczących służby cywilnej,
|
-
|
znajomość organizacji urzędu,
|
-
|
umiejętność analitycznego myślenia,
|
-
|
umiejętność redagowania pism,
|
-
|
komunikatywność.
|
wymagania dodatkowe:
-
|
6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji rządowej,
|
-
|
studia podyplomowe w zakresie legislacji,
|
-
|
szkolenia w zakresie technik legislacyjnych, w zakresie opiniowania aktów prawnych,
|
-
|
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
|
-
|
umiejętność pracy w zespole,
|
-
|
umiejętność pracy pod presją czasu,
|
-
|
kreatywność.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
|
życiorys i list motywacyjny,
|
-
|
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
|
-
|
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
|
-
|
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
|
-
|
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
|
-
|
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
|
-
|
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
|
-
|
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
|
-
|
kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
|
-
|
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www2.mz.gov.pl; Ogłoszenia i komunikaty; Praca.
|
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 25.09.2013 roku pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia
Biuro Kadr
ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa
z dopiskiem: „starszy specjalista w Wydziale Prawno-Organizacyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www2.mz.gov.pl; Ogłoszenia i komunikaty; Praca.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
-
|
w Biurze Dyrektora Generalnego – (22) 63 49 316,
|
-
|
w Biurze Kadr – (22) 63 49 521.
|
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Data utworzenia:
2013-09-10 |
|
Data publikacji: 2013-09-11 |
Opublikowany przez: Marlena Woźniak |
Pokaż rejestr zmian
Schowaj rejestr zmian |
Data modyfikacji |
Modyfikowany przez |
Akcja |
2013-09-10 | Marlena Woźniak | Utworzenie wpisu |
Statystyka strony: 1547 wizyt
| |
|